

FAQ | Často kladené otázky
DOMÁCNOSTI
Bitdefender pro domácnosti
Přihlaste se do Bitdefender Central na adrese https://central.bitdefender.com
Pokud ještě nemáte vytvořený účet, klikněte na "Vytvořit účet"
Otevřete sekci MOJE PŘEDPLATNÁ:
Klikněte na tlačíko + AKTIVACE POMOCÍ KÓDU
Zadejte licenční klíč a klikněte na AKTIVOVAT
V dalším okně zaškrtněte volbu, jak chcete licenci využít a klikněte na POTVRDIT AKTIVACI:
V dalším okně je potvrzena aktivace předplatného. Okno lze zavřít křížkem v pravém horním rohu.
Samotnou instalací se zabývá jiný návod.
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřte sekci MOJE ZAŘÍZENÍ
V seznamu zařízení klikněte buď na tlačítko NALEZENÉ PROBLÉMY nebo na PODROBNOSTI, dle stavu konkrétního zařízení.
V kartě zařízení klikněte na obrázek popelnice v pravém horním rohu.
Potvrďte, že chcete opravdu zařízení odebrat.
Zařízení je odebráno.
V přehledu MOJE PŘEDPLATNÁ si lze zkontrolovat, že počet použitých licencí byl o jednu snížen.
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřete sekci MOJE PŘEDPLATNÁ
Klikněte na tlačíko + AKTIVACE POMOCÍ KÓDU
Zadejte licenční klíč a klikněte na AKTIVOVAT
V dalším okně zaškrtněte volbu, že chcete licenci použít na prodloužení a klikněte na POTVRDIT AKTIVACI
V dalším okně je potvrzeno prodloužení předplatného. Okno lze zavřít křížkem v pravém horním rohu.
Instalací se zabývá jiný návod.
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřete sekci MOJE PŘEDPLATNÁ
V předplatném, ze kterého má být zařízení odebráno, klikněte na volbu SPRAVOVAT ZAŘÍZENÍ
Najděte zařízení, které chcete přesunout a klikněte na ZMĚNIT
Vyberte cílové předplatné a klikněte na ZMĚNA ALOKACE
Na zařízení dojde k rekonfiguraci aplikace
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřte sekci MOJE ZAŘÍZENÍ.
Podle toho, jestli k Vašemu Bitdefender Central účtu máte nebo nemáte připojené nějaké zařízení, se obsah dalšího okna bude lišit.
Klikněte na NAINSTALUJTE SI DO ZAŘÍZENÍ OCHRANU
Klikněte na PŘIDAT ZAŘÍZENÍ
Kliknutím na INSTALOVAT vyberte produkt
Vyberte zařízení, na které se bude instalovat. Kliknout buď na STAHOVÁNÍ nebo na CHRÁNIT JINÉ ZAŘÍZENÍ
Volba STAHOVÁNÍ otevře další okno a začne stahování instalačního souboru
Volba CHRÁNIT JINÉ ZAŘÍZENÍ otevře okno s výběrem možností. Lze zadat e-mailovou adresu pro odeslání odkazu ke stažení
Informace o odeslání
Pro aktivaci zakoupené licence a správu zařízení, které s nimi budete chránit, slouží portál Bitdefender Central.
Abyste mohli licence aktivovat, musíte mít na Bitdefender Central vytvořený účet.
Otevřete webovou stránku https://central.bitdefender.com a klikněte na VYTVOŘIT ÚČET
Vyplňte jméno, e-mail a heslo. Požadavky na sílu hesla jsou zmíněny pod políčkem pro heslo a jejich splnění je průběžně kontrolováno.
Jakmile je heslo dostatečně silné, jsou požadavky změněny na informaci VAŠE HESLO JE BEZPEČNÉ!
Zaklikněte políčko SOUHLASÍM... a klikněte na VYTVOŘIT ÚČET
Zobrazí se nová obrazovka s oknem VÍTEJTE. V tuto chvíli je účet založený. Klikněte na ZAČÍNÁME
Na další obrazovce klikněte na tlačítko ZADEJTE KÓD
Zadejte licenční klíč a klikněte na AKTIVOVAT
V dalším okně zaškrtněte volbu, jak chcete licenci využít a klikněte na POTVRDIT AKTIVACI
V dalším okně je potvrzena aktivace předplatného. Okno lze zavřít křížkem v pravém horním rohu.
Instalací se zabývá jiný návod.
Předplatné a stav využití naleznete pod volbou MOJE PŘEDPLATNÁ
Detail předplatných.
Přejděte do Vaší pošty, najděte e-mail "POTVRDIT EMAILOVOU ADRESU"
Klikněte na OVĚŘTE MŮJ ÚČET
Tím je účet ověřen, což je potvrzeno na novém okně
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřte sekci MOJE ZAŘÍZENÍ
Obsah dalšího okna se může lišit v závislosti na tom, jestli jsou či nejsou provedeny nějaké instalace.
Klikněte na NAINSTALUJTE SI DO ZAŘÍZENÍ OCHRANU
Klikněte na PŘIDAT ZAŘÍZENÍ
Kliknutím na INSTALOVAT vyberte produkt
Klikněte na CHRÁNIT JINÉ ZAŘÍZENÍ
Zadejte adresu a klikněte na POSLAT
Na další obrazovce je potvrzené odeslání.
Na Android zařízení otevřete poštu a najděte e-mail VAŠE APLIKACE JE PŘIPRAVENA K INSTALACI.
V e-mailu klikněte na STÁHNOUT MŮJ PRODUKT.
Otevře se okno webového prohlížeče, klikněte na STÁHNOUT BITDEFENDER SECURITY
Kliknutím otevřete Google Play, klikněte na INSTALOVAT
Klikněte na OTEVŘÍT
Je nutné zaškrtnout SOUHLASÍM S DOHODOU... a pak klikněte na POKRAČOVAT
Dále pokračujte a všechno povolte.
Potřebná povolení se budou lišit podle verze Androidu.
Přiřazení aplikace k Bitdefender Central účtu lze zkontrolovat na volbě VÍCE
Přihlaste se do https://central.bitdefender.com
Otevřete sekci MOJE ZAŘÍZENÍ
Obsah dalšího okna se může lišit v závislosti na tom, jestli jsou či nejsou provedeny nějaké instalace.
Klikněte na NAINSTALUJTE SI DO ZAŘÍZENÍ OCHRANU
Klikněte na PŘIDAT ZAŘÍZENÍ
Kliknutím na INSTALOVAT vyberte produkt
Klikněte na CHRÁNIT JINÉ ZAŘÍZENÍ
Otevře se nové okno, kde QR čtečkou na Android zařízení naskenujete QR kód
Po načtení QR kódu klikněte na odkaz
Otevře se okno webového prohlížeče, klikněte na STÁHNOUT BITDEFENDER SECURITY
Kliknutím otevřete Google Play, klikněte na INSTALOVAT
Klikněte na OTEVŘÍT
Je nutné zaškrtnout SOUHLASÍM S DOHODOU... a pak klikněte na POKRAČOVAT
Dále pokračujte a ve všech dalších krocích vše povolte. Potřebná povolení se budou lišit podle verze Androidu.
Následně lze přiřazení aplikace k Bitdefender Central účtu zkontrolovat na volbě VÍCE
Otevřete aplikaci Obchod Play.
Najděte aplikaci BITDEFENDER MOBILE SECURITY
Klikněte na INSTALOVAT
Po skončení instalace klikněte na OTEVŘÍT
Je nutné zaškrtnout SOUHLASÍM S DOHODOU... a pak klikněte na POKRAČOVAT
Zadejte přihlašovací jméno do Vašeho Bitdefender Central účtu
Zadejte heslo k Vašemu Bitdefender Central účtu
Dále pokračujte a ve všech dalších krocích vše povolte. Potřebná povolení se budou lišit podle verze Androidu.
Následně lze přiřazení aplikace k Bitdefender Central účtu zkontrolovat na volbě VÍCE
Přejděte do svého emailu a najděte a otevřete email: VAŠE APLIKACE JE PŘIPRAVENA K INSTALACI
Klikněte na na tlačítko STÁHNOUT MŮJ PRODUKT
Kliknout na tlačítko STÁHNOUT BITDEFENDER SECURITY
Stáhne se soubor. Dál dle návodu pro patřičné zařízení (Windows, Android).
Stažený instalační soubor nepřejmenovávat!
Povolení v okně ŘÍZENÍ UŽIVATESLKÝCH ÚČTŮ, klikněte na ANO
Stahování kompletního balíku instalace
Příprava instalace
Je zapotřebí potvrdit ČETL JSEM... a kliknout na INSTALOVAT
Okno probíhající instalace
Může být požadováno zavření běžících programů
Instalace je hotová, klikněte na SPUSŤTE VYHODNOCENÍ ZAŘÍZENÍ
Běžící analýza
Dokončení instalace
Stáhněte si odinstalační nástroj z odkazu https://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/Bitdefender_2023_Uninstall_Tool.exe
Stažený soubor
Povolení v okně ŘÍZENÍ UŽIVATESLKÝCH ÚČTŮ, klikněte na ANO
Povrzení odinstalace, kliknout na UNINSTALL
Okno probíhající odinstalace
Dokončeno, je vyžadován RESTART
Otevřete aplikaci Bitdefender
Klikněte na volbu VÍCE.
Nahoře vedle ikony červeného B klikněte na Váš e-mail a jméno.
Odrolujte dolů k položce ODHLÁSIT SE Z ÚČTU a klikněte na ni.
Potvrďte, že se chcete odhlásit.
V nové obrazovce zadejte přihlašovací jméno Bitdefender Central účtu, do kterého chcete zařízení přiřadit a klikněte na DALŠÍ
Zadejte heslo a klikněte na PŘIHLÁŠENÍ
Může se stát, že budete vyzváni k zadání kódu z dvoufaktorového ověření nového účtu.
Kód zadejte a klikněte na PŘIHLÁŠENÍ
Dále pokračujte a ve všech dalších krocích vše povolte. Potřebná povolení se budou lišit podle verze Androidu.
Následně lze přiřazení aplikace k Bitdefender Central účtu zkontrolovat na volbě VÍCE
Otevřete aplikaci Bitdefender
Klikněte na MŮJ ÚČET v horním pruhu okna aplikace.
V kartě MŮJ ÚČET klikněte na PŘEPNOUT ÚČET
Zadejte přihlašovací jméno Bitdefender Central účtu, do kterého chcete zařízení přiřadit a klikněte na DALŠÍ
Zadejte heslo a klikněte na PŘIHLÁŠENÍ
Může dojít k rekonfiguraci naistalované aplikace.
V kartě MŮJ ÚČET si můžete zkontrolovat, že došlo ke změně.
Pokud se Vám nepovedlo při aktivaci prodloužit dobíhající předplatné nově aktivovaným, lze tuto situaci řešit. Na základě ochrany uživatelů a jejich osobních údajů je v těchto věcech nutné kontaktovat přímo výrobce. Kontakt probíhá v anglickém jazyce.
Je třeba kontaktovat https://www.bitdefender.com/consumer/support/help/ - vyberte "Purchase & Manage Subscribtion" - dále "Update Subscription"
vyberte produkt => posléze se objeví tlačítko "contact support" po jeho kliknutí vyberte způsob komunikace (Mail, telefon nebo live chat).
Pokud vyberete komunikaci e-mailem, odesílejte jej z Vašeho e-mailu, jehož adresa je použita jako přihlašovací jméno do Bitdefender Central účtu a nezapomeňte přiložit licenční klíč. Pro úplnost připomínáme, že licenční klíč je 10 znaků dlouhý řetězec písmen a čísel (prosím nezaměňovat s číslem objednávky, faktury).
Pokud jste si zakoupili licenční klíč z oficiální CZ/SK distribuce, je jeho aktivace omezena typicky na region CZ/SK.
V případě, že se nacházíte mimo tuto oblast, a nedokážete pomocí VPN předstírat, že jste v regionu CZ/SK, lze zažádat o zrušení tohoto omezení.
Žádost nám zašlete z e-mailu, na který byl odeslán certifikát s licenčním klíčem, na adresu domacnosti@bitdef.cz s textem v podobném znění, jako je vzor níže.
Vzor textace:
Z důvodu aktuálního pobytu v zahraničí žádám o zrušení GEO IP limitu pro licenční klíč "sem napište patřičný licenční klíč".
K žádosti dále přiložte tyto podklady:
certifikát s licenčním klíčem
printscreen ze stránky https://www.iplocation.net/
printscreen hlášky o nemožnosti aktivovat
Pokud jste Váš produkt zakoupili mimo CZ/SK oficiální distribuci např. na stránkách mateřské společnosti www.bitdefender.com, můžete se setkat s tzv. auto-renewal, který by se dal volně přeložit jako automatická obnova předplatného.
Znamená to, že každý rok se Vaše zakoupené předplatné licence Bitdefender automaticky obnoví a z Vašeho bankovního účtu se automaticky odečte částka za předplatné na další období.
Pokud jste ovšem nakoupili produkt z oficiální české nebo slovenské distribuce např. na eshopu https://shop.bitdef.cz/, nemusíte mít z této funkce obavy. Po uplynutí doby předplatného bude rozhodnutí, zda-li budete licenci obnovovat či nikoliv, je jen na Vás.
Níže naleznete popis jak postupovat v případě kontroly, či zrušení tohoto automatického předplatného (auto-renewal).
Postupujte tedy takto:
Přihlašte do svého účtu na Bitdefender Central na adrese https://central.bitdefender.com
Klikněte do sekce "Moje předplatné"
Zde (viz. obrázek níže) v případě, že jste zakoupili produkt mimo CZ/SK distribuci uvidíte možnost "Moje platby"
Poznámka: Pokud tuto možnost nevidíte, zakoupili jste produkt z oficiální distribuce a automatická obnova se Vás netýká.
Po kliknutí na "Moje platby" uvidíte předplatné produktu, které jste zakoupili a možnost kliknout na podrobnosti:
Nyní stačí postupovat dle zbývajících obrázků:
V případě úspěšného zakázání automatické obnovy vidíte zobrazenou informaci o zrušení této funkce.
V případě, že nestihnete tuto funkci zakázat včas a již dojde k odečtení částky z Vašeho účtu máte možnost společnost Bitdefender do 30 dnů zažádat o vrácení peněz. V tom případě přejděte na stránku https://www.bitdefender.cz/podminky-vraceni-penez a postupujte podle instrukcí.
Upozornění: Stránku https://www.bitdefender.cz/podminky-vraceni-penez se žádostí o vrácení peněz není možné použít pro licence CZ/SK distribuce!