pic-faq.png
 

FAQ  |  Často kladené otázky

DOMÁCNOSTI

Bitdefender pro domácnosti 

Instalace


Jak přidat předplatné do Bitdefender Central a instalovat na zařízení? Do webového prohlížeče zadejte adresu https://central.bitdefender.com Pokud se stránka nezobrazí v českém jazyce automaticky, přepínání jazyka naleznete na stránce úplně dole Založte si účet výběrem „ Vytvořit“ nebo se přihlašte pomocí Vašeho Facebook, Google nebo Microsoft účtu. Po příhlášení jděte do sekce „ Moje předplatné“ a zde zvolte možnost „ Aktivační kód Vložte Váš aktivační kód Nyní stačít přejít do sekce Moje zařízení a zde zvolit Instalovat Bitdefender Poznámka: Pro instalaci na Windows Vista nebo XP musíte zvolit možnost „ Získejte kompatibilní verzi"




Problémy s aktivací


V případě že se Bitdefender neaktivuje automaticky, zkontrolujte prosím připojení k internetu, případně zda programy třetích stran připojení k internetu neblokují.

Pokud jste si jistí že je připojení v pořádku, postupujte následovně:

Odinstalujte stávající produkt pomocí odinstalačního nástroje.

Restartujte zařízení. Následně stáhněte nový balík z vašeho účtu Bitdefender Central (původní zařízení odstraňte ze správy).

Pozor tento balík se nesmí přejmenovat. Balík spusťte s právy administrátora.

Držte se pokynů při instalaci.

Následně vyčkejte, zařízení se v konzoli aktivuje automaticky.

V případě, že aktivace automaticky neproběhne, je možné se manuálně přihlásit.

Pokud přihlášení vykazuje chyby, bude vaše zařízení pravděpodobně blokovat aktivační služby Bitdefender. Vypněte tedy všechny aplikace třetích stran které mohou ovlivnit provoz a postup opakujte (předchozí Antiviry, Firewall, ATC atd…).




Odinstalace produktu


Pozor! Bitdefender má tři komponenty: Doporučujeme využít Odinstalační nástroj.

Po dokončení odinstalace restartujte zařízení.




Mám dva kódy a chci je aktivovat


Nelze mít zároveň více než jedno předplatné produktů z klasické řady Bitdefenderu ( Antivirus Plus, Internet Security, Total Security) v jednom Bitdefender Central účtu.

Chcete-li spravovat více zařízení z jednoho účtu, doporučujeme zakoupit produktové balíčky obsahující více zařízení.
Do jednoho účtu Bitdefender Central jde zadat vždy pouze JEDNA licence.




Instalace Bitdefender Mobile Security for iOS z účtu Bitdefender Central


Přejděte na Bitdefender Central a přihlaste se ke svému účtu. Klepněte na ikonu Menu v levém horním rohu a zvolte Moje zařízení. V záložce Moje zařízení klepněte na ikonu + Vyberte ze seznamu Mobile Security a poté klepněte na Přejít na App Store Klepněte na Instalační ikonu v okně App Store




Instalace Bitdefender Mobile Security for Android z účtu Bitdefender Central


Bitdefender Mobile Security je možné spustit pouze na zařízeních s Android 4.0 a vyšší. Na Vašem mobilním zařízení přejděte na Bitdefeder Central Přihlaste se ke svému účtu Bitdefender Central. Klikněte na ikonu Menu v levém horním rohu a zvolte Moje zařízení V záložce Moje zařízení klepněte na ikonu + Ze seznamu vyberte Bitdefender Mobile Security a poté klepněte na Jít na Google Play. Na obrazovce Google Play klepněte na Instalovat: Po dokončení instalace otevřete aplikaci a přihlaste se do vašeho účtu Bitdefender Central.




Nenašli jstel co jste hledali?


Pokud jsme zde Váš dotaz nezodpověděli zde, neváhejte kontaktovat naši podporu.




Instalace Bitdefender Mobile Security for Android z Google Play


Otevřete obchod Google Play. Vyhledejte Bitdefender Mobile Security & Antivirus. Vyberte aplikaci Klepněte na Instalovat Po dokončení instalace otevřete aplikaci a přihlaste se do vašeho účtu Bitdefender Central.




Jak správně aktivovat Vaši licenci


1) Registrujte se na adrese https://central.bitdefender.com 2) Přihlaste se na https://central.bitdefender.com
Pokud vyžadujete češtinu, lze ji nastavit kliknutím na CZ "vlaječku" 3) Po přihlášení se Vám zobrazí uvítací obrazovka: 4) Klikněte na tlačítko " ZAČÍNÁME" a zobrazí se následující informace Zde máte na výběr 3 možnosti:

  • zadání aktivačního kódu (licence), kterou naleznete v případě zakoupení (či nějaké promo akce) ve Vaší emailové schránce. Pokud jste tento typ kódu neobdrželi, kontaktujte svého prodejce a následně, po obdržení kódu, vyberte tuto možnost
  • pokud nemáte žádný aktivační / licenční kód a chcete pouze použít 30 denní TRIAL licenci na vyzkoušení produktu, vyberte prosím druhou možnost tj. " Zkusit Bitdefender"
  • jestli že nemáte aktivační kód a nechcete ani 30 denní TRIAL licenci, budete volbou 3 odkázáni na stránky eshopu, kde budete mít možnost produkt zakoupit
5) V případě výběru " zadání aktivačního kódu" (v předchozím kroku), budete vyzváni o vložení Vašeho aktivačního klíče / licence. Poté se objeví následující potvrzení o předplatném:
Zaškrtněte " Přidat nové předplatné" a potvrďte tlačítkem " POTVRDIT AKTIVACI": Pozn.: Tento obrázek je pouze orientační, v případě, že budete mít jinou licenci, zobrazí se správný název Vaší licence. 6) V předposledním kroku můžete vidět v průvodci, že licence / aktivační kód byl(a) úspěšně přidána): 7) V posledním kroku Vám průvodce nabídne i možnost přímé instalace na zařízení, po kliknutí se zobrazí následující okno.
Nyní máte 2 možnosti jak nainstalovat produkt do zařízení:
  • " Toto zařázení"
    Tuto možnost využijte v případě, že chcete nainstalovat produkt Bitdefender přímo na zařízení, ze kterého jste připojeni (PC / notebook na kterém právě instalujete Bitdefender)
  • " Další zařízení"
    Po výběru této možnosti budete schopni poslat instalační odkaz na email nebo zkopírovat do schránky operačního systému Windows, a následně tento odkaz vlastním způsobem distribuovat na dané zařízení.




Zrušení automatického předplatného


Pokud jste Váš produkt zakoupili produkt mimo CZ/SK oficiální distribuci např. na stránkách mateřské společnosti www.bitdefender.com, můžete se setkat s tzv. auto-renewal, který by se dal volně přeložit jako automatická obnova předplatného.
Znamená to, že každý rok se Vaše zakoupené předplatné licence Bitdefender automaticky obnoví a z Vašeho bankovního účtu se automaticky odečte částka za předplatné na další období. Pokud jste ovšem nakoupili produkt z oficiální české nebo slovenské distribuce např. na eshopu https://shop.bitdef.cz/, nemusíte mít z této funkce obavy. Po uplynutí doby předplatného bude rozhodnutí, zda-li budete licenci obnovovat či nikoliv je jen na Vás. Níže naleznete popis jak postupovat v případě kontroly, či zrušení tohoto automatického předplatného ( auto-renewal). Postupujte tedy takto:

  1. Přihlašte do svého účtu na Bitdefender Central na adrese https://central.bitdefender.com

  2. Klikněte do sekce " Moje předplatné"

  3. Zde (viz. obrázek nííže) v případě, že jste zakoupili produkt mimo CZ/SK distribuci uvidíte možnost " Moje platby"


    Poznámka: Pokud tuto možnost nevidíte, zakoupili jste produkt z oficiální distribuce a automatická obnova se Vás netýká.

  4. Po kliknutí na "Moje platby" uvidíte předplatné produktu, které jste zakoupili a možnost kliknout na podrobnosti:

  5. Nyní stačí postupovat dle zbývajících obrázků:

  6. V případě úspěšného zakázání automatické obnovy vidíte zobrazenou informaci o zrušení této funkce.
    V případě, že nestihnete tuto funkci zakázat včas a již dojde k odečtení částky z Vašeho účtu máte možnost společnost Bitdefender do 30 dnů zažádat o vrácení peněz. V tom případě přejděte na stránku https://www.bitdefender.cz/podminky-vraceni-penez a postupujte podle instrukcí.

Upozornění: Stránku https://www.bitdefender.cz/podminky-vraceni-penez se žádostí o vrácení peněz není možné použít pro licence CZ/SK distribuce!