top of page
ent-prm-supp-2020-bg.jpg

Bitdefender Enterprise Premium Support

Získejte rychlou reakci na požadavky a proaktivní rady od odborníků společnosti Bitdefender.

Proč Enterprise Premium Support?

S růstem organizace se její vnitřní sítě stávají složitějšími a rozšiřují se oblasti, které je třeba chránit bezpečnostními řešeními. V důsledku toho roste i nebezpečí, kterému musí bezpečnostní tým každý den čelit. Služby prémiové podpory společnosti Bitdefender poskytují rychlou reakci na jakýkoli útok, a také proaktivní poradenství od našich odborníků. Výsledkem je, že vaše organizace těží z optimální konfigurace zabezpečení a maximální ochrany bezpečnostních systémů.

premium-support-image_2x.png
Balíčky podpory

Balíčky Premium Support

Bitdefender poskytuje více úrovní podpory, takže si můžete vybrat takovou úroveň služeb, která nejlépe vyhovuje potřebám vaší organizace. V našem portfoliu jsou k dispozici následující služby prémiové podpory Bitdefender, které pokrývají různé oblasti podnikání a komplexní požadavky:

business-icon.png
BUSINESS
Pro malé a rostoucí podniky
Tato služba je poskytována všem firemním zákazníkům společnosti Bitdefender, kteří si zakoupili předplatné podpory. Kromě standardních možností technické podpory budou zákazníci moci využívat vyhrazenou telefonní linku, aktivní vzdálenou pomoc a lepší SLA odezvy.
Doporučeno
enterprise-icon.png
ENTERPRISE
Pro firmy, které potřebují rychlou
odezvu a určování priorit
Tato služba je poskytována všem firemním zákazníkům společnosti Bitdefender, kteří si zakoupili předplatné podpory. Kromě standardních možností technické podpory budou zákazníci moci využívat vyhrazenou telefonní linku, aktivní vzdálenou pomoc a lepší SLA odezvy.
enterprise-plus-icon.png
ENTERPRISE PLUS
Pro velké podniky se složitou strukturou
Program podpory Enterprise Plus rozšiřuje podporu Premium Enterprise Support o roli Technical Account Managera (TAM), který poskytuje specializovanou podporu zákazníkům v organizacích s jedinečnými nebo složitými požadavky na podporu.

Vyberte si balíček prémiové podpory, který nejlépe vyhovuje vašim podnikovým požadavkům.

Čím vyšší je úroveň podpory, tím větší je flexibilita při výběru služeb na míru pro potřeby vaší firmy.

Bitdefende-Premium-Support-tabulka.jpg
Úrovně služeb

Výhody Technical Account Managera

Technical Account Manager (TAM) je odborník společnosti Bitdefender, který zná prostředí zákazníka, jeho obchodní cíle a plány implementace, a koordinuje všechny aspekty technické interakce se zákazníkem. S TAM přidaným k balíčku podnikové podpory vaše organizace získá následující výhody:

phone-icon.jpg

Čtvrtletní telefonické konzultace

technical-issue.jpg

Přímá podpora v případě technických problémů

escalated-icon.jpg

Řešení eskalovaných technických problémů v rámci Bitdefenderu

phone-icon.jpg

Proces prioritizace požadavků na funkčnost

technical-issue.jpg

Měsíční kontrola otevřených otázek v oblasti podpory

escalated-icon.jpg

Návštěvy na místě na vyžádání

Výhody TAM

"Bitdefender nabízí špičkové služby. Rychlá odezva, kvalitní služby a podpora za všech okolností."

Michael M. Kristensen, Clipper

Byli jsme velmi potěšeni, když jsme zjistili, že Bitdefender GravityZone poskytne bezpečnostní řešení, které jsme vyžadovali, s možnostmi správy, které jsme si přáli. Navíc rychlá reakce jejich týmu profesionálů zajistila bezproblémové nasazení.

Brian Alexander, hlavní architekt pro cloud a virtualizaci ve společnosti Mentor Graphics

"Bitdefender nám poskytl velmi profesionální služby a podporu"

Niklas Nikitin, Koordinátor IT bezpečnosti Karlstadské univerzity

Staňte se kyberneticky odolnější firmou 
ještě dnes

Jsme tady od toho, abychom Vám pomohli vybrat co nejvhodnější řešení pro Vaši firmu nebo organizaci.
Become a more cyber resilient business today-2.png
Become a more cyber resilient business today.png
bottom of page