top of page
Bitdefender Enterprise Premium Support
Získejte rychlou reakci na požadavky a proaktivní rady od odborníků společnosti Bitdefender.
Proč Enterprise Premium Support?
S růstem organizace se její vnitřní sítě stávají složitějšími a rozšiřují se oblasti, které je třeba chránit bezpečnostními řešeními. V důsledku toho roste i nebezpečí, kterému musí bezpečnostní tým každý den čelit. Služby prémiové podpory společnosti Bitdefender poskytují rychlou reakci na jakýkoli útok, a také proaktivní poradenství od našich odborníků. Výsledkem je, že vaše organizace těží z optimální konfigurace zabezpečení a maximální ochrany bezpečnostních systémů.
Balíčky podpory
Balíčky Premium Support
Bitdefender poskytuje více úrovní podpory, takže si můžete vybrat takovou úroveň služeb, která nejlépe vyhovuje potřebám vaší organizace. V našem portfoliu jsou k dispozici následující služby prémiové podpory Bitdefender, které pokrývají různé oblasti podnikání a komplexní požadavky:
BUSINESS
Pro malé a rostoucí podniky
Tato služba je poskytována všem firemním zákazníkům společnosti Bitdefender, kteří si zakoupili předplatné podpory. Kromě standardních možností technické podpory budou zákazníci moci využívat vyhrazenou telefonní linku, aktivní vzdálenou pomoc a lepší SLA odezvy.
Doporučeno
ENTERPRISE
Pro firmy, které potřebují rychlou
odezvu a určování priorit
Tato služba je poskytována všem firemním zákazníkům společnosti Bitdefender, kteří si zakoupili předplatné podpory. Kromě standardních možností technické podpory budou zákazníci moci využívat vyhrazenou telefonní linku, aktivní vzdálenou pomoc a lepší SLA odezvy.
ENTERPRISE PLUS
Pro velké podniky se složitou strukturou
Program podpory Enterprise Plus rozšiřuje podporu Premium Enterprise Support o roli Technical Account Managera (TAM), který poskytuje specializovanou podporu zákazníkům v organizacích s jedinečnými nebo složitými požadavky na podporu.
Vyberte si balíček prémiové podpory, který nejlépe vyhovuje vašim podnikovým požadavkům.
Čím vyšší je úroveň podpory, tím větší je flexibilita při výběru služeb na míru pro potřeby vaší firmy.
Úrovně služeb
Výhody Technical Account Managera
Technical Account Manager (TAM) je odborník společnosti Bitdefender, který zná prostředí zákazníka, jeho obchodní cíle a plány implementace, a koordinuje všechny aspekty technické interakce se zákazníkem. S TAM přidaným k balíčku podnikové podpory vaše organizace získá následující výhody:
Čtvrtletní telefonické konzultace
Přímá podpora v případě technických problémů
Řešení eskalovaných technických problémů v rámci Bitdefenderu
Proces prioritizace požadavků na funkčnost
Měsíční kontrola otevřených otázek v oblasti podpory
Návštěvy na místě na vyžádání
Výhody TAM
"Bitdefender nabízí špičkové služby. Rychlá odezva, kvalitní služby a podpora za všech okolností."
Michael M. Kristensen, Clipper
Byli jsme velmi potěšeni, když jsme zjistili, že Bitdefender GravityZone poskytne bezpečnostní řešení, které jsme vyžadovali, s možnostmi správy, které jsme si přáli. Navíc rychlá reakce jejich týmu profesionálů zajistila bezproblémové nasazení.
Brian Alexander, hlavní architekt pro cloud a virtualizaci ve společnosti Mentor Graphics
"Bitdefender nám poskytl velmi profesionální služby a podporu"
Niklas Nikitin, Koordinátor IT bezpečnosti Karlstadské univerzity
PC
JSTE NAŠÍM ZÁKAZNÍKEM?
MAC
MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ
NÁSTROJE
STŘEDNÍ PODNIKY & VELKÉ FIRMY
SPECIALITY & ADD-ON
MALÉ FIRMY
NÁSTROJE
JSTE NAŠÍM ZÁKAZNÍKEM?
PROČ BITDEFENDER
bottom of page